شهردار تهران مطرح کرد؛

امضای توافق نامه تهران -وین باعث اعتماد سازی اقتصادی و فناوری می‌شود

شهردارتهران گفت:امضای تفاهم نامه بین دو شهر تهران و وین باعث اعتمادسازی بین بخش های اقتصادی و فناوری در حوزه شهری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر قالیباف شهردار تهران در آیین نشست مشترک وامضای توافق نامه همکاری تهران ، وین که عصر امروز در برج میلاد برگزار شد دررابطه با همکاری های بین دو شهر اظهار داشت: این ملاقات سرآغاز زندگی شهری خوب شهر تهران است .

وی افزود:مردم ایران شهر وین را یکی از شهرهای با کیفیت و مناسب زندگی در دنیا می دانند .

شهردار تهران گفت: جای خوشحالی است، در زمانی که شهر تهران مسیر پیشرفت و عدالت را طی می کند، همکاری های خوبی را با وین یکی از شهرهای با کیفیت دنیا آغاز کند.

قالیباف در ادامه تصریح کرد: شهر وین از پیش از دوران انقلاب و بعد آن جزو شهرهایی بوده که مردم ایران را در بسیاری از عرصه ها همراهی کرده است.

وی افزود:امیدوارم همکاری های بین دوشهر تهران و وین در حوزه های اقتصادی ، بانکی ، حمل و نقل ، توریسم و در حوزه بازیافت زباله به اوج خود رسد.

شهردار تهران گفت:به وسیله این توافقنامه امیدواریم در بستر همکاری های بانکی مخصوصا بین بانک شهر در ایران با بانک های وین بتوانیم برای تجار و بازرگانان و مردم این دو شهر زمینه های همکاری بیشتری را فراهم کنیم.

قالیباف در پایان گفت: امضای تفاهم نامه بین دو شهر و همکاری گروه ها و تیم های تعیین شده از سوی دو شهرداری باعث ایجاد اعتماد بین بخش های اقتصادی و فناوری بین دو شهر و شهرداری می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار