سومین شرکت دانش بنیان با نام شرکت «کیمیافرا سودمند سبز» مورد تایید معاونت علمی وفن آوری ریاست جمهوری قرار گرفت و ثبت شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک ، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: این شرکت با هدف به کارگیری دانش فنی حاصل از تحقیقات تیم پژوهشی و استفاده نوین از فرآورده های گیاهان دارویی برای درمان برخی از بیماری ها فعالیت می کند.
دکترمریم صدرنیا افزود: این شرکت پس از تلاش پژوهشی چند ساله در ابتدای اردیبهشت 1394 تاسیس شد و فرایند دانش بنیان شدن آن کلید خورد.
وی گفت: این شرکت، پس از ثبت اطلاعات در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ارایه مدارک و مستندات لازم، بازدید حضوری و تایید نهایی کارشناسان کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان وابسته به معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری، به عنوان شرکت دانش بنیان شناخته شد.
دکتر صدرنیا افزود: مقام معظم معظم رهبری این دروه را دهه پیشرفت و عدالت و سال جاری را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده اند که شرکت های دانش بنیان با هم‌افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد مقاومتی دانش محور و تجاری سازی نتایج تحقیق، می توانند موثرترین نقش را در این زمینه ایفا کنند.
شرکت محیط پالایش آریا و شرکت رویال نهال محلات دو شرکتی هستند که به عنوان شرکت های دانش بنیان دانشگاه پیام نور استان مرکزی در سال های اخیر به ثبت رسیده اند.
دانشگاه پیام نور استان مرکزی در 13 مرکز شهرستان استان مرکزی واحد آموزشی دارد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دانشگاه ، پیام نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار