محصولات ایرانی در 220 فروشگاه رفاه سراسر کشور عرضه می شود.

   به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه کشور امروز در نشست خبری در اراک گفت: فروشگاه های زنجیره ای رفاه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل با فروش بیش از 10 هزار اقلام اجناس ایرانی توانسته از تولید داخلی حمایت کند.
دکتر گل زاده افزود: اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی را محقق سازیم باید ویترین مناسبی از اجناس ایرانی و تولید داخل داشته باشیم تا بتوانیم آن ها را به مشتریان معرفی کنیم.
وی گفت: در حال حاضر 221 فروشگاه زنجیره ای رفاه در سراسر کشور با اشتغالزایی 3500 نفر به صورت مستقیم و بیش از 10 هزار نفر اشتغال افرینی فعال هستند.
وی گفت: در سال گذشته 10 فروشگاه نسل جدید با خدمات ویژه راه اندازی و امسال نیز 40 فروشگاه دیگر افتتاح خواهد شد.
دکتر گل زاده افزود: فروشگاههای نسل جدید دارای بخش های متعدد در راستای رفاه حال مشتریان ، تنوع گسترده کالا، کاهش قیمت و افزایش تخفیف و ارائه اجناس ایرانی با کیفیت است.
وی گفت: فروشگاههای زنجیره ای رفاه جزء سازمانهای پیشرو در تحقق اقتصاد مقاومتی هستند زیرا شرایطی در این فروشگاه ها فراهم شده است تا تولید کنندگان ایرانی تولید خود را با کیفیت مناسب ، قیمت پایینتر نسبت به اجناس خارجی و واسطه کمتر وارد بازار کنند.
وی همچنین از جشنواره " رفاه کامل" بعنوان کاملترین جشنواره تخفیف های رفاه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد .
انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، شرکت ، رفاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
عالی