مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان از استقرار استانداردهای ایزو در این روابط عمومی برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا عليجاني در نشست خبری دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان و همچنین طراحی استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ایزو 9001 و رضایت مشتری ایزو 10004 در روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان برای نخستین بار در کشور اظهار كرد: عملیات اجرایی طراحی استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ایزو 9001 و رضایت مشتری ایزو 10004 در روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان برای نخستین بار در کشور، از تاریخ 20 بهمن 94 آغاز شده و تا اکنون ادامه دارد.

وي افزود: امروز ممیزی نهایی برگزار شد و گواهی آن همزمان در دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان که 16 خرداد برگزار می شود، به سازمان اهدا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان تصريح كرد:‌ برای نخستین بار است که روابط عمومی یک سازمان با جدیدترین متدها ارزیابی و ممیزی شد و در نهایت سازمان آب و برق خوزستان موفق شد که امتياز کامل را برای کسب ایزوها دريافت کند.

عليجاني در ارتباط با دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های مرتبط با سازمان آب و برق خوزستان گفت: در اين جشنواره چهار رویکرد ارزیابی، انگیزش، آموزش و ارتقا مدنظر قرار گرفت.
وي ادامه داد: دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان در دو بخش شرکت های بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی و همچنین مدیریت تولید نیروگاه های برق آبی خوزستان 16 خرداد 95 برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان تأكيد كرد: حتی نسبت به گرفتن مشاور و اعزام آن به کل روابط عمومی های سازمان در سطح استان اقدام کردیم تا توانمندی ها و ضعف هاي آنها را بررسی و به روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان اعلام کنند.

عليجاني عنوان كرد: ‌برگزاری چنین جشنواره هایی باعث می شود که سازمان مربوطه ارتقا پيدا كند؛ چون اعتقاد داريم كه اگر روابط عمومی دچار سکته و سکون شود، سازمان مربوطه اش دچار رخوت و سکون خواهد شد.

وي تصریح کرد: ‌برای دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان یک ابتکار و نوآوری جدید طراحی شد و آن ارزیابی حضوری هیئت داوران در شرکت ها بود که علاوه بر بررسی عملکرد، یک جلسه آموزش و ارتقا هم برگزار شد.

عليجاني خاطرنشان کرد: در دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان، از تنی چند از پیشکسوتان و بازنشستگان روابط عمومی نیز تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار