رئیس هیأت جانبازان و معلولین گفت: ورزشکاران دو و میدانی جانبازان و معلولین در مسابقات کشوری به خوبی سکوهای قهرمانی را فتح کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد حبیبیان صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های بالایی هستند که باید آنها را شناخته و مورد استفاده قرار داد.
 
رئیس هیأت جانبازان و معلولین کهگیلویه و بویراحمد، افزود: جانبازان و معلولین استان نیز مانند دیگر ورزشکاران تاکنون به خوبی در همه زمینه‌ها درخشیده و بارها برای ورزش استان افتخارآفرینی کرده‌اند.
 
وی ضمن تاکید بر توجه و حمایت از این قشر ورزشکار توسط مسؤولان استانی و ورزشی، گفت: این گروه به دلیل وضعیت خاصی که دارند نیازمند توجه بیشتر بوده و مسؤولان باید این موضوع را به خوبی مورد توجه قرار داده و نسبت به آن بی‌تفاوت نباشند.
 
این مسؤول به افتخارآفرینی اخیر تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین استان اشاره و تصریح کرد: تیم دو و میدانی معلولین و جانبازان استان با درخشش چشمگیر خود در مسابقات اخیر توانستند بار دیگر با سربلندی برگ زرین دیگری به افتخارات ورزش استان اضافه کنند.
 
وی با بیان اینکه مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولین کشور از سوم تا ششم خردادماه به میزبانی تهران برگزار شد، اذعان کرد: تیم دو و میدانی استان ما به خوبی در این مسابقات خود را نشان داده و توانستند مقام‌های اول و دوم این مسابقات را از آن خود کنند.
 
حبیبیان با عنوان این که حمید صمدیان‌پور در مسابقات ماده پرش طول توانست مقام اول را کسب کند، بیان داشت: سامان پاکباز نیز با کسب مقام نخست در رشته پرتاب وزنه توانستند مدال طلای این مسابقات را به دست آورند.
 
وی ادامه داد: شجاعت حسین‌پور در رشته پرتاب وزنه و رسول روزبهی در رشته پرتاب دیسک از دیگر قهرمانان ورزشی استان در این مسابقات بودند که توانستند با خلاقیت بالای خود مقام دوم و مدال نقره این مسابقات را کسب کنند.
 
رئیس هیأت معلولین و جانبازان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر از توجه و حمایت‌های همیشگی مدیرکل ورزش و جوانان به ورزش جانبازان و معلولین استان، کسب این قهرمانی‌ها را به جامعه ورزش استان تبریک گفت و خواستار حمایت همه مسؤولان و ورزشکاران از این قهرمانان شد.
 
 به گزارش فارس؛ سامان پاکباز برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان توانست با قهرمانی خود در مسابقات جهانی (سال 94) در رشته‌های «پرتاب وزنه و دیسک» سهمیه حضور در مسابقات پارا المپیک 2016 را از آن خود کند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.