یاسوج؛

گام نخست برای تحقق اقتصاد مقاومتی مبارزه با فساد است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مبارزه مستمر، جدی با فساد گام نخست این سازمان در تحقق اهداف سیاست های اقتصادی مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داریوش دیودیده در جمع خبرنگاران افزود: جلوگیری از انحراف سرمایه گذاری ها و مقابله با فساد، پیش نیاز و عاملی مهم در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.
وی با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و اهداف آن موضوعاتی نیستند که به صورت اتفاقی و تصادفی محقق شوند بلکه مستلزم برنامه ریزی، اجرای کارشناسانه، نظارت فراگیر و آسیب شناسی دقیق و مداوم در تمامی بخش ها است.
دیودیده بیان کرد:مطالعه، شناسایی و بازبینی قوانین و آئین نامه های اجرایی که فعالان اقتصادی به صورت مستمر با آنها روبرو هستند با هدف صیانت از تولید و تجارت، از ملزومات تحقق اهداف سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: در راستای برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید، این سازمان به صورت جدی درحال پیگیری این موضوعات است.
دیودیده خاطر نشان کرد: تعیین اولویت ها، جلوگیری از انحراف در امر سرمایه گذاری ، هدایت سرمایه گذاریها به فعالیت های با بازده مناسب مورد تاکید هستند.
وی عنوان کرد: رسیدن به این اهداف مستلزم توجه به موضوعاتی اساسی نظیر پایبندی به قانون و زدودن فساد در لایه های پیدا و پنهان فرآیندهای کاری است.
 
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.