مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید محمد ناظری در حسینیه عاشقان ثار ا... بندرعباس با حضور هم رزمان و مردم شریف هرمزگان برگزار شد.

برگزاری یادواره سردار شهید محمد ناظری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم ، سردار شهید محمد ناظری را انسانی با بصیرت و ثابت قدم در پیروی از ولایت فقیه دانست و گفت: اگر همه جامعه ما مانند این سردار شهید فکر و عمل کنند هیچ قدرتی نمی تواند به ارزش های انقلاب اسلامی خدشه ای وارد کند.
سردار علی فدوی افزود: قدرت استکبار یک قدرت پوشالی است زیرا از روزهای نخستین انقلاب اسلامی استکبار همه توان خود را برای نابودی ارزش های ما بکار گرفت اما به نتیجه ای نرسید.
وی با اشاره به اینکه تقدیم 200 هزار شهید سندی بر بصیرت ملت ایران است افزود: دشمنان انقلاب اسلامی زمانی این بصیرت را درک خواهند کرد که دیگر دیر شده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از محوریترین ویژگی های بصیرت ملت ما این است که آمریکا را شیطان بزرگ می دانند و برای آن جایگزینی تعیین نمی کنند.
سردار محمد ناظری ، فرمانده یگان ویژه دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان انجام مأموریت به دلیل عارضه شیمیایی در دوران هشت سال دفاع مقدس در منطقه نازعات در خلیج فارس به یاران شهیدش پیوست.
انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.