یعنی واقعاً شما فکر می‌کردید که جام مال استقلال بوده و حالا فکر می‌کنید جام را از آنها گرفته‌اند؟ واقعاً که!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شمارا نمی‌دانیم، اما مطمئناً پرویز مظلومی که مدعی دو جام بود، می‌گوید که این جام‌ها حق ما بود و آنها را از چنگ ما درآوردند. خبرنگار ورزشی مهرآباد که انصافاً بیشتر از مدیران و مسئولان ورزشی، پا به توپ شده و با شورت ورزشی هم عکس دارد، بعد از سوت پایان بازی پرید توی زمین و دلایل قهرمان نشدن استقلال را از پرویز مظلومی پرسید. این جواب‌ها را هم شنید:
 
یک: ماقبل از بازی هم اعتراض کردیم که چرا رنگ تور دروازه‌ها مشکی است! ندیدید آخرین دقایق بازی آرش برهانی چه موقعیت خوبی را زد توی باقالی‌ها! چون چشم‌های آرش آستیگمات است، دروازه با تور سیاه را درست ندید وگرنه همه می‌دانند که آرش برهانی چقدر خوب دروازه را می‌شناسد و چه ضربات دقیقی می‌زند. حالا بماند که زمین هم کج بود.
 
دو: چون در بازی آخر لیگ، ذوب‌آهن به استقلال خوزستان باخت تا آنها قهرمان شوند، فکر کردیم اینجا هم قرار است به ما ببازند اما یحیی ما را ناامید کرد! یحیی به خدا تو مسلمون نیستی.
 
سه: سنسورهای مهدی رحمتی خراب شد. سنسورهای GPS، شتاب سنج، قطب‌نما و مادون‌قرمز دروازه‌بان ما نم کشید و خراب شد وگرنه حداقل می‌توانست یکی از پنالتی‌ها را در جهت حر کت توپ شیرجه بزند. احتمالاً سنسورهای رحمتی را دست‌کاری کرده بودند.
 
چهار: استکبار جهانی باعث شد ما شکست بخوریم. وقتی آنها این‌همه پول مردم ما را بلوکه می‌کنند، برای ما اعصاب نمی‌ماند دیگر! مگر خون پاک آریایی در رگ‌های ما نیست! مرگ بر آمریکا!
 
دلیل آخر را هم آوردیم که فقط به عدد چهار اشاره‌کرده باشیم!
 
در پایان ضمن آرزوی صبر برای بازماندگان، امیدواریم استقلال بتواند در جام باشگاه‌ها هم مدعی باشد. خب مدعی بودن در جام باشگاه‌ها با کلاستر از مدعی بودن در لیگ برتر و جام حذفی است. حالا چه با مظلومی، چه بدون مظلومی! وسایل ایاب و ذهاب هم مقابل باشگاه آماده است.
 
منبع: مهر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.