یاسوج؛

برگزاری کلاس مربیگری در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس کمیته آموزش هیأت فوتبال از برگزاری کلاس مربیگری B‌ فوتبال آسیا در این استان خبر داد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حمید کرمی  اظهار کرد: یکی از کارهای خوب در راستای آموزش فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری کلاس‌های مربیگری است.
 
وی افزود: در این استان و به همت هیأت فوتبال تاکنون کلاس‌های خوبی برگزار شده که نشان دهنده همت و عزم مسؤولان هیأت این استان است.
 
این مسؤول با قدردانی از رئیس هیأت فوتبال استان برای همکاری خوب در برگزاری کلاس مربیگری B آسیا گفت: تاکنون از گذشته تا حال تعداد چهار کلاس مربیگری از این دست در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.
 
رئیس کمیته آموزش هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کلاس‌ها در دو رده آقایان و بانوان برگزار شد که آزمون کلاس آقایان را در استان با حضور تعداد 21 مربی برگزار کردیم.
 
کرمی گفت: در این دوره یکی از بهترین مدرسان فدراسیون فوتبال یعنی آقای حیدر شریفی حضور داشت که به بهترین نحو آموزش مربیان هم استانی و چند مربی غیر بومی را انجام داد.
 
این مسؤول در هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد افزود: شریفی از مدرسان برتر فوتبال کشور است که سابقه مربی‌گری در تیم فوتبال استقلال تهران را نیز داشته است.
 
رئیس کمیته آموزش هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این دوره مربیان با آخرین روش‌ها و تاکتیک‌های مربیگری فوتبال آشنا شدند که در آینده می‌توانند با حضور در تیم‌های استان در لیگ‌های کشوری شرکت کنند.
 
وی از مربیان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مربیانی باهوش و توانمند یاد کرد که لازم است هر چه بیشتر دانش مربی‌گری روز فوتبال را بیاموزند.
 
کرمی گفت: فوتبال استان ظرف سال‌های آینده باز هم در کشور واج خواهد گرفت زیرا در حال حاضر مربیان خوب و جوانی در استان در مراحل آموختن دانش روز فوتبال هستند.
 
این مسؤول در هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که هیأت فوتبال استان در تنگنای مالی قرار دارد و امید است که مسؤولان استانی به کمک فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بشتابند، افزود: شاید تنها استانی در کشور باشیم که حامی مالی برای ورزش نداریم و همین موجب در جا زدن ورزش و رشته‌های مختلف آن در استان خواهد شد.
 
وی با نام بردن از موفقیت‌های فوتبال بانوان و فوتسال آن‌ها در سال‌های اخیر در کشور گفت: اگر زیرساخت‌های لازم برای آن‌ها فراهم باشد در آینده از آن‌ها موفقیت‌های بیشتری در سطوح ملی و بین‌المللی خواهیم شنید.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.