اهواز؛

پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت درگذشت مادر شهیدان نعمت‌زاده

رئیس جمهور درگذشت بانوی مومنه سیده فاطمه جزایری مادر شهیدان سلحشور سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر سیداحمد نعمت‌زاده را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مومنه سیده فاطمه جزایری، مادر شهیدان سلحشور سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر دلاور سیداحمد نعمت‌زاده موجب تألم و تأثر گردید.

این مادر مقاوم، در سرنوشت‌ سازترین لحظه‌های دوران دفاع مقدس دو فرزند برومندش را تقدیم سربلندی اسلام و ایران عزیز کرد، صبورانه تا پایان عمر پربرکت خود یاد و راه سومین فرزند حماسه‌آفرین را نیز زنده نگهداشت و الگویی ماندگار برای ملت قدرشناس و اسوه‌ای برای مادران این مرز و بوم برجای گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت ‌دارم.

یادآور می شود بی بی سیده فاطمه جزایری مادر شهیدان سیدعلی‌اکبر، سیدحسین و جاویدالاثر سید احمد نعمت‌زاده روز شنبه دارفانی را وداع گفت و در قطعه والدین شهدا بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.