نشت گاز پیک نیک در استراحتگاه مسافران موجب آتش سوزی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از نشت گاز پیک‌نیک در استراحتگاه مسافران در سمنان خبر داد
سعید اسماعیل ‌پور افزود: با تماس شهروندی با سامانه 125 مبنی بر نشت گاز پیک‌نیک و بروز آتش‌سوزی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی سمنان، مأموران ایستگاه شماره دو این سازمان را به همراه سه نفر آتش‌نشان به محل حادثه واقع در بلوار17 شهریور و محل استراحتگاه مسافران اعزام کرد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد: به‌محض رسیدن به محل، مشاهده شد که در جوار مسافران عبوری که برای استراحت در پارک توقف کرده و مشغول درست کردن غذا بودند، یک عدد سیلندر گاز پیک‌نیکی طعمه حریق شده است.
وی افزود: مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی پس از انتقال پیک‌نیک به مکان امن و خنک کردن بدنه آن و خارج کردن کامل گاز درون پیک‌نیک، آتش را مهار کردند و با ارائه توصیه‌های لازم به مقر خود بازگشتند.
اسماعیل پور به همشهریان و مسافران توصیه کرد: مهم‌ ترین اقدام در مواقع این‌چنینی، حفظ خونسردی و تماس با سامانه 125 است تا مأموران بتوانند در اسرع وقت به محل آمده و امدادرسانی کنند.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: آتش ، آتش سوزی ، مسافران ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.