آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی واقع در روستای علاء، مأموران ایستگاه شماره 5 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سمنان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سمنان گفت : یک مورد آتش‌سوزی منزل مسکونی به سامانه 125 اطلاع‌رسانی شد که بلافاصله مأموران ایستگاه شماره 5 به همراه 6 نفر آتش‌نشان و دو خودرو به محل اعزام شدند.
سعید اسماعیل پور در تشریح و نحوه امدادرسانی حادثه مذکور عنوان کرد: پس از رسیدن مأموران به محل حادثه؛ مشاهده شد حریق از قسمت یکی از اتاق‌های این منزل (اتاق خواب، بخشی از لحاف و تشک) آغاز شده و در حال پیشروی به دیگر قسمت‌هاست؛ سریعاً با عمل جداسازی، سایر مواد سوختنی و قابل اشتعال را از کانون حریق دور و شروع به اطفای کامل حریق کردیم.
وی اظهار داشت: مأموران پس از لکه‌گیری کامل و ایمن‌سازی محل و تهیه عکس و گزارش به ایستگاه خود بازگشتند؛ علت اصلی وقوع حریق احتیاج به کارشناسی دارد.
اسماعیل‌پور با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه خسارات جانی در پی نداشته، از شهروندان خواست در مواقع این‌چنینی با حفظ خونسردی سریعاً با سامانه 125 تماس گرفته تا مأموران در کم‌ترین زمان ممکن به محل اعزام شوند.
انتهای پیام / ه
برچسب ها: آتش سوزی ، واحد ، مسکونی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار