رئیس سازمان دامپزشکی کشور در کرمان گفت: انتخابات سازمان نظام دامپزشکی کشور7آبان ماه در استانها برگزار می شود.

دامپزشکی باید به جایگاه واقعی خود برسدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دکتر صفری امروز در نشست با مدیران ستادی اداره کل دامپزشکی استان کرمان و دامپزشکان بخش خصوصی گفت با اشاره به اینکه حوزه دامپزشکی در استان کرمان حوزه گسترده و تأثیر گذاری است گفت : امیدواریم با مشارکت و تعامل بخش خصوصی فعالیت ها در این زمینه بیشتر و خدمات خوبی برای بهره برداران و دامداران داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر که استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی مطرح شده می تواند برنامه های خوبی در تولید و ارتقاء برنامه های سلامت محور داشته باشد .

وی خاطر نشان کرد: در این راستا آزمون های تأیید صلاحیت حرفه ای برای ورود به بازار کسب و کار با کمک دانشگاه و با محوریت نظام پزشکی استان صورت گیرد.

وی تصریح کرد : تأکید ماده 19آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی این است برای حفظ جایگاه نظارتی ، فنی و بهداشتی بتواند به درستی صورت گیرد .

ریس سازمان نظام دامپزشکی کشورگفت : یکی از رسالت های اساسی نظام تنظیم و استاندارد سازی روابط حرفه ای ،دفاع از حقوقوکارکنان و بهره برداران و آموزش و تحقیقات دامپزشکی است .

دکتر صفری همچنین از انتخابات سازمان نظام پزشکی استان ها که در 7آبان سال جاری برگزار می شود خبر دادو افزود: این می تواند اتفاق مهمی برای تثبیت و تقویت جایگاهها دامپزشکی می
تواند باشد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار