یک دوره چند ماه تمرین تئاتر می کردیم حالا با من تماس میگرند و میگویند بیست روز دیگر اجرا داریم؛ این تعجیل زمانه دامن هنرمندان را هم گرفته است.

رضا بهبودی بازیگر سینما، تئاتر و تلوزیون از کم‌کاری‌اش در حوزه تئاتر به خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: گاهی اوقات در بعضی از نمایش‌ها دعوت می‌شوم که مورد پسندم نیست. کار کردن با هر گروه یا هر سلیقه‌ای برایم سخت است و دلیل کم‌کاری‌ام هم همین موضوع است. 

وی ادامه داد: اگر متن خوبی و حرف خوبی در تئاتر باشد، من حتما همانجا هستم. البته پیشنهادهایی هم از سوی نمایش آقای امجد داشتم اما زمان‌هایم جور در نیامد؛ ولی قرار است نمایش «ایوانف» به کارگردانی کوهستانی را دوباره در ایرانشهر اجرا کنیم اما در کل ترجیحم نیست به هر شکلی یا هر جایی حضور داشته باشم.

بهبودی درباره کم کار کردن در حوزه تصویر نیز بیان کرد: مهم نیست که نقش پر رنگی به من بدهند اما کسانی که من را می‌شناسند، برای فیلمنامه‌های خوب مرا صدا می‌زنند و کارهای خوبی رقم می‌خورد. همچون فیلم «لانتوری» که در نوبت اکران است. اما تا جایی که بتوانم در هر فیلمی بازی نمی‌کنم.

بهبودی از کارگردانی دو اثر گفت که هنوز قطعی نشده است و همچنین با بیان گلایه‌هایی از کیفیت آثار بیان کرد: یک دوره‌ای تمرین تئاتر می‌کردیم و اگر تعجیلی بود، حداقل ۳ ماه به کار سرعت می‌دادیم. حالا زنگ می‌زنند می گویند بیست روز دیگر اجرا داریم؛ خب هرکسی باشد قبول نمی‌کند،‌ چرا که این اعتبار اندک را که ما در این سال‌ها به دست آوردیم، با این شرایط از بین خواهد رفت. 

وی خاطرنشان کرد: شاید زمانه‌ای که شتاب در کارها انداخته، دامن هنرمندان را هم گرفته است و همکارانم همزمان چند کار را با هم انجام می دهند و من ترجیح می‌دهم کمتر کار کنم اما زمان بگذارم.



انتهای پیام/


برچسب ها: رضا ، بهبودی ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.