آخرین فرصت‌ها برای تماشای «آقای شهروند...»

اجرای استند‌آپ كمدی امیر كربلایی‌زاده با عنوان «آقای شهروند و صلح جهانی علیه تروریسم روانی» روز چهارشنبه- 12 خردادماه- به پایان می‌رسد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه خبری حوزه هنری؛ اجرای استند‌آپ كمدی امیر كربلایی‌زاده با عنوان «آقای شهروند و صلح جهانی علیه تروریسم روانی» كه از آن به عنوان اولین استندآپ كمدی مستقل ایران یاد می‌شود و از اول خردادماه در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری به روی صحنه رفته بود، روز چهارشنبه 12 خردادماه به كار خود پایان می‌دهد.

این نمایش با نویسندگی كاوه مهدوی در سه اپیزود به نقد مباحث روز جامعه و اتفاقات منطقه می‌پردازد و تاكنون مورد توجه و استقبال تماشاگران قرار گرفته است.

امیر كربلایی‌زاده كه اجراهای استندآپ كمدی را از سال 92 به صورت جدی آغاز كرده در گفت‌وگویی خاطرنشان می‌كند: استندآپ كمدی در ایران، هنری نوپاست و هنوز زمان زیادی نیاز دارد تا به جایگاه واقعی خود برسد. اما نكته‌ای كه باید روی آن تاكید شود این است كه استندآپ كمدی، به هیچ عنوان قصد تمسخر ندارد؛ بلكه زبان نقدی است كه با احترام به عرف جامعه، مشكلات را با زبانی طنز بیان می‌كند.

تاكنون هنرمندانی چون سیدجواد رضویان، كوروش زارعی، رضا نیكخواه، سید جلال ساداتیان، داریوش فرضیایی، محمود صابری، لیلا بوشهری، الناز حبیبی، عباس رافعی، توحید معصومی، مصطفی مسجدی، سیدعلی موسویان، فاطمه امینی و رضا رفیع به تماشای این استند‌آپ كمدی نشسته‌اند.

«آقای شهروند و صلح جهانی علیه تروریسم روانی» به نویسندگی كاوه مهدوی و با كارگردانی و اجرای امیر كربلایی‌زاده، همراه با بداهه‌نوازی مهدی امین‌لاری تا 12 خردادماه- ساعت 19:30- هر شب در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری پذیرای تماشاگران خواهد بود.

تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری در خیابان كریم‌خان زند، خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه واقع است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار