7هزار نفر مبتلایان به بیماری های خاص و سرطانی گلستانی تحت پوشش انجمن بیماری های خاص هستند.



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛مسئول انجمن بیماران خاص و سرطانی گلستان گفت:از این تعداد بیش از 800کودک سرطانی هستند که تحت پوشش کامل انجمن بیماران خاص و سرطانی گلستان قرار گرفته اند.

علی میر رضایی گفت:این انجمن تنها انجمنی است که مجوز فعالیت در خصوص حمایت از جامعه بیماران خاص و سرطانی را دارد که امید است با کمک های هر چه بیشتر خیرین و مسئولان استان بتوانیم در برآوردن نیازهای بیماران خاص و سرطانی برداریم.

وی گفت:انجمن حمایت از بیماران خاص صعب العلاج و سرطانی گلستان تحت عنوان موسسه خیریه و ضمن مجوز از استانداری گلستان توانسته اند تکیه گاهی محکم و منزلگاه آرامشی برای بیماران خاص و سرطانی استان و حتی شمال کشور باشد.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۳:۱۹ ۱۰ تير ۱۳۹۹
باسلام ۳۷سال سن دارم خانه دار هستم چند ماه است که سرطان دارم دو ماه درمان میشم همسرم شغل مناسب نداره ونمیتونه هزینه بیمارستان وداروهامو تهیه کنه بیمه روستایی هستم اگه میشه به من کمک کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۱:۳۰ ۳۰ تير ۱۳۹۶
با سلام
پدر من آقایی 80 ساله، و یک کشاورز از کارافتاده هستند که بتازگی تشخیص سرطان پروستات با متاستاز به استخوان ها را برایشان داده اند ،به پیشنهاد چند پزشک برای درمان ایشان به پزشک متخصص درشهر گرگان مراجعه کردیم و طبق نظر ایشان درمان تا آخر عمر پدرم باید ادامه پیدا کند.هزینه داروها بسیار سنگین است و یکی از داروها که قیمت بالایی دارد در تعهد بیمه نیز نمیباشد.خواهشمندم در صورتیکه سازمانی برای کمک مالی به بیماران خاص میشناسید بنده را راهنمایی فرمایید. سپاس فراوان
آخرین اخبار