مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تمدید جشنواره رسانه‌ای خبرنگار حماسه‌آفرین تا ۲۲ تیر در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با محوریت حماسه‌آفرینی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

الهام متین روز جمعه در ستاد خبری انتخابات گلستان اظهار کرد: پس از برگزاری جشنواره خبرنگار امیدآفرین، جشنواره خبرنگار حماسه‌آفرین برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار شد، اما با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، جشنواره حماسه‌آفرین ۲ در استان گلستان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای «خبرنگار حماسه‌آفرین ۲» با محوریت حماسه‌آفرینی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در محور‌های مختلف مشارکت حداکثری در انتخابات، گلستان سرزمین برادری، انتخاب آگاهانه، جهاد تبیین، امید و نشاط‌آفرینی و حماسه حضور رأی‌اولی‌ها برگزار می‌شود، افزود: خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و نشریات الکترونیکی، رسانه‌های مکتوب و نشریات، صفحات و کانال‌های فضای مجازی و بخش ویژه شهروند خبرنگار (محتوای مردمی) می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان؛ آثاری که از دوم تا ۲۲ تیر در رسانه‌ها منتشر شده باشد امکان شرکت در این جشنواره را دارند.

متین با اشاره به اینکه جشنواره رسانه‌ای خبرنگار حماسه‌آفرین در قالب‌های مختلف گزارش خبری، مصاحبه، مقاله، یادداشت، تیتر، عکس، پوستر، اینفوگرافی، موشن گرافی، تیزر و کلیپ، گزارش ویدئویی، محتوای صوتی و سوژه‌های ابتکاری و خلاقانه برگزار می‌شود، تصریح کرد: به ۱۰ نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از یکشنبه سوم تا پنج شنبه ۱۴ تیراز طریق سامانه http://ostani.pressfestival.ir ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان افزود: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به نشانی https://golestan.farhang.gov.ir/ مراجعه و یا با شماره ۰۱۷۳۲۲۲۶۰۶۰ داخلی ۲۷۷ تماس بگیرند.

برچسب ها: جشنواره ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.