رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: صحبتهای مطرح شده درمورد نقل و انتقالات پرسپولیس شایعه است.

خبرهای نقل و انتقالات پرسپولیس صحت ندارد/ اختلاف نظر بین اعضای هیات مدیره وجود داردجعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: توافق نهایی با سید جلال حسینی صحت ندارد و تا کنون باشگاه پرسپولیس تنها با بیرانوند قرارداد بسته است.

کاشانی درباره لیست ورود و خروج برانکو گفت: این مربی قبل از ترک ایران لیستی نداده است. اعضای کمیته فنی عملکرد بازیکنان مد نظر برانکو را بررسی و با توجه به نیازها در جهت جذب بازیکنان اقدام می‌کنند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره جلسه هیات مدیره تصریح کرد: صحبتهای جرئی در مورد نقل و انتقالات انجام شد اما اکثر صحبتهای مطرح شده در جلسه هیات مدیره مربوط به وضعیت زمین تمرینی بود.

وی درباره شایعه برکناری عبدی و زادمهر بیان کرد: امیدوارم هرچه به صلاح باشگاه پرسپولیس است اتفاق بیفتد.

مسئولان ورزشی اعضای هیات مدیره بررسی و طبق سیاست و برنامه خود نفرات مد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

کاشانی در ادامه عنوان کرد: اعضای هیات مدیره با یکدیگر اختلاف نظر دارند اما با تعامل و سعه صدر مشکلات باشگاه را برطرف می‌کنند.

باشگاه پرسپولیس فصل گذشته با مسائل حاشیه ای مواجه بود اما با حمایت هیات مدیره مشکلات برطرف شد و تیم تا یک قدمی کسب قهرمانی هم پیش رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های باشگاه پرسپولیس باید به صورتی باشد که نیازهای تیم از نیروهای آموزش دیدهباشگاه تامین شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، پرسپولیس ، کاشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار