شایعه برکناری مدیر عامل ذوب آهن به گوش می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم ذوب آهن به عنوان اخلاق مدارترین تیم فوتبال ایران انتخاب شد ولی نماینده ای از سوی این باشگاه در سالن حاضر نبود تا جایزه را دریافت کند. از این رو مهدی رجب زاده به عنوان کاپیتان از سوی مجریان برنامه دعوت شد تا این جایزه را تحویل گرفته و به باشگاه برساند.
این در حالی است که خبر می رسد سعید آذری شب برگزاری مراسم تهران بوده است ولی با این حال در این مراسم شرکت نکرده تا با این روش اعتراض خود را به مدیران این تیم اعلام کند. گویا اختلافاتی که بین او و مسئولان کارخانه ذوب آهن بود بالا گرفته و حتی شایعه برکناری او از عنوان مدیرعاملی تیم ذوب آهن به گوش می رسد. شنیده ها حاکی از آن است که تمام این بحث ها به خاطر مسائل بودجه ای به وجود آمده است و ممکن است در نهایت به جدایی آذری منجر شود.
به نظر می رسد مدیران کارخانه تصمیماتی دارند که چندان خوشایند آذری نیست و حتی می تواند ثبات مدیریت او را هم به خطر انداخته و در تیم فوتبال این باشگاه بسیار تاثیر گذار باشد. به نظر می رسد این مسائل به اظهارات ماه های اخیر آذری در مورد تغییرات هیات مدیره این باشگاه و تظاهرش به عدم اطلاع از این تغییرات بی ربط نیست.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار