مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اجرای طرح ملی همای رحمت همزمان با ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوین ؛ حمید ره انجام  افزود: این طرح هرساله در قالب اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و داوطلبان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

وی اضافه کرد:بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار یا خانواده‌های بی‌سرپرست، مادران باردار نیازمند، ایتام و خانواده‌های ساكن در حاشیه شهرها و روستاهای دور افتاده، معلولین، سالمندان و از کار افتادگان و خانواده‌های زندانیان و محرومین، جامعه هدف اجرای اين طرح هستند.

وی گفت: در مرحله نخست افراد نیازمند شناسایی می‌شوند و سپس سبدهای غذایی تهیه شده از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

ره انجام خاطرنشان کرد: در حال حاضر مراحل آغازین اجرای این طرح با فراخوان اعضای داوطلب علاقه مند برای مشارکت در اجرا، شناسایی خیرین و داوطلبان و نیازمندان و بسته بندی سبدهای غذایی در حال انجام است.

وی افزود: در قالب این طرح خیرین می توانند اقلام و مواد غذایی مانند روغن، حبوبات، قند و شکر، خرما، سویا، ماکارونی، چای، لبنیات، کنسروهای مواد غذایی و محصولات پروتیینی را به خانه های داوطلبی هلال احمر در شعب مختلف جمعیت هلال احمر تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  ادامه داد: اهدای خون داوطلبان هلال احمر در شب های قدر و برپایی سفره های افطاری با عنوان سفره مهربانی در شعب مختلف جمعیت هلال احمر استان ویژه ایتام و نیازمندان  از دیگر برنامه های طرح همای رحمت است .
انتهای پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار