۵۰۰تاکسی پلاک اروند به ناوگان حمل ونقل شهری آبادان وخرمشهروارد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ازاین تعداد ۳۰۰ دستگاه تاکسی برای شهر آبادان و ۲۰۰ تاکسی نیز برای خرمشهر پیش بینی شده است.

اسماعیل زمانی از ارئه خدمات مطلوبتر به شهروندان منطقه آزاد اروند و بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل درون شهری شهرهای آبادان و خرمشهر به عنوان هدف اصلی از انجام این اقدام نام برد و افزود: از طریق سامانهای تاکسیرانی شهرهای آبادان و خرمشهر تاکسیداران جهت استفاده از تسهیلات  به بانکهای عامل معرفی می شوند.

وی  در خصوص کمک به رفع مشکل تاکسی داران برای فروش خودروهایشان گفت: در این راستا از پلیس راهور خواسته شد تا با تشکیل کارگروهی در جهت رفع این مشکل چاره اندیشی کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به همکاری پلیس راهور در زمینه  پلاک گذاری تاکسی های دارای پلاک اروند، افزود: روند ورود و تزریق تاکسی های پلاک اروند با ناوگان حمل و نقل درون شهری منطقه آزاد اروند(شهرهای آبادان و خرمشهر) امروز با رونمایی از دو دستگاه تاکسی پلاک اروند آغاز شد.

زمانی با اشاره به برنامه ریزی برای خرید و ورود بیش از ۳۰ دستگاه آمبولانس بر اساس اعلام نیاز دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در زمان حاضر ۱۷ دستگاه از این آمبولاسها وارد منطقه آزاد اروند شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.