به‌زودی عملیات اجرایی آزادراه مشهد- چناران- قوچان آغاز می‌شود

استاندار خراسان رضوی از آغاز عملیات اجرایی احداث آزادراه مشهد- چناران- قوچان خبر داد و گفت: مصوبات این طرح از دولت گرفته شده و طرف‌های اجرایی آن هم مشخص شده است.

علی رضا رشیدیان در گفتگوبا گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،با بیان اینکه به‌زودی کلنگ‌زنی و تجهیز کارگاهی این طرح آغاز می‌شود افزود: اجرای این طرح نقش زیادی درحمل و نقل کالا و مسافر در این مسیر پر تردد دارد.

وی با اشاره به مشکلات بلوار امام رضا و ورودی‌های شرقی و غربی شهر چناران از ادارات کل راه و شهرسازی خواست شهرداری را در جهت بهسازی مسیر مساعدت کنند.

استاندارخراسان رضوی ساخت راه آهن مشهد- بجنورد- گلستان را دیگر طرح مهم و اساسی منطقه عنوان کرد

رشیدیان با اشاره به ظرفیت‌های حوزه گردشگری شهرستان بر لزوم توجه به مناطق گردشکری شهرستان، به‌ویژه اخلمد تاکید کرد و افزود: میراث فرهنگی استان طرح جامع گردشگری شهرستان را تهیه و پیگیری و با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در جلسه کارگروه گردشگری شهرستان مصوب کند.

وی با اشاره تأمین زیرساخت‌های مسکن مهر گلبهار گفت: مسائل مسکن مهر به جدیت پیگیری می‌شود. در طول سه سال گذشته بیش از سه برابر دولت قبل مسکن مهر به اتمام رسانیده‌ایم و امکانات خوب زیرساختی در زمینه‌های مسائل آموزشی و بهداشتی برای استفاده مردم مهیا شده است.

رشیدیان تسریع در اتمام مجتمع فرهنگی- هنری شهر چناران و تسریع در ساخت بیمارستان 64 تختخوابی گلبهار، تجهیز و تکمیل بیمارستان ثامن الائمه چناران را یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه محور مشهد-چناران بیشترین ترافیک را داراست حتماً اورژانس شهرستان قبل از تابستان امسال توسعه و تجهیز شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار