مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: پیگیری مطالبات به حق جامعه ورزش از صنایع استان هستیم.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک ،ملکی افزود : براساس دستور استاندار مرکزی کارگروه صنعت و ورزش با هدف پیگیری مطالبات ورزشکاران و استفاده از ظرفیت های صنایع مستقر در این استان تشکیل شده تا هم گرایی میان صنعت و ورزش استان برقرار شود.
وی ادامه داد : صنایع استان باید از این طریق به وظایف اجتماعی و فرهنگی خود در حوزه فعالیتشان عمل کرده و دین خود را به مردم استان ادا کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: در این ارتباط بر مبنای تاکید استاندار مرکزی تمامی صنایع به خصوص صنایع بزرگ استان از جمله پتروشیمی، پالایشگاه و نیروگاه شازند، باید همانند شرکت های آلومینیوم، هپکو و ماشین سازی در زمینه ورزش استان سرمایه گذاری کنند.
ملکی ادامه داد : با برگزاری چندین جلسه و رایزنی با مدیران صنایع مختلف امیدواریم در مسیر سرمایه گذاری صنعت استان در ورزش، توسعه ورزش حرفه ای و حضور در لیگ های ورزشی کشور حاصل شود.
انتشار خبر حمایت مالی مجتمع پتروشیمی شازند از تیم فوتبال لیگ برتری استان خوزستان در شبکه های مجازی واکنش هایی در سطح استان به وجود آورد.
حقدادی، رئیس اداره ورزش و جوانان اراک با اشاره به صنعتی بودن استان مرکزی، گفته بود: ورزشکاران اراک و شازند که در رشته های مختلف ورزشی حضور فعال و چشمگیر در عرصه های ملی و بین المللی دارند از این سرمایه ها بی بهره مانده اند.
وی به حضور بیش از ۷۰ ورزشکار اراکی در عرصه های بین المللی آسیایی اشاره کرده و اعلام کرده بود: در بیش از ۲۵ رشته در شهرستان اراک، قابلیت حضور در لیگ های برتر و دسته اول کشور وجود دارد.
گفتنی است هم اکنون ۴۶ هیات ورزشی در استان مرکزی فعال هستند.
انتهای پیام/ ف
برچسب ها: اراک ، صنعت ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.