نیم ضریح سرداب مقدس امام زمان(عج) همزمان با روز اول محرم رونمایی و در شهر‌های مختلف استان مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: نیم ضریح سرداب مقدس امام زمان(عج) قسمتِ برادران که با مشارکت مردم ولایتمدار و مؤمن استان مرکزی ساخته شده همزمان با دهه اول محرم به شهر‌های مختلف استان منتقل می‌شود و مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.
غلامی افزود: استقبال از این ضریح مقدس از شهرستان‌های زرندیه و ساوه شروع و در روز تاسوعا و عاشورا در شهرستان اراک برگزار می‌شود.
او ادامه داد: نیم ضریح سرداب مقدس امام زمان(عج) بعد از بدرقه در شهرستان اراک به کشور عراق در شهر سامرا منتقل و در حرم امامین عسکریین در محل سرداب مقدس امام زمان(عج) نصب خواهد شد.
رئیس ستاد توسعه و باسازی عتبات عالیات استان خاطرنشان کرد: نیم ضریح سرداب مقدس امام زمان(عج) قسمت خواهران نیز در سنوات گذشته بعد از بدرقه و انتقال به سامرا در حرم امامین عسکریین در محل سرداب مقدس امام زمان(عج) نصب شده است.
بنای اصلی نیم ضریح سرداب مقدس امام زمان(عج) قسمت برادران از دو بخش تاج و قسمت پایین در ابعاد سه و نیم در سه متر توسط خیران و مردم ولایت مدار استان ساخته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار