دو داور بین‌المللی اصفهان در مسابقات جهانی ایروبیک ژیمناستیک پرتغال 2016 قضاوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نایب‌رئیس هیأت ژیمناستیک استان اصفهان اظهار کرد: در این رقابت‌ها که اردیبهشت‌ ماه سال جاری به میزبانی پرتغال برگزار شد، چهار داور از کشورمان حضور داشتند.

الهام صانعی افزود: من به همراه الهام کریم‌زاده دو داور بین‌المللی ایروبیک ژیمناستیک استان اصفهان بودیم که در این رقابت‌ها به داوری پرداختیم.

نایب‌رئیس هیأت ژیمناستیک استان اصفهان تصریح کرد: در این مسابقات 20 تیم از قاره‌های مختلف جهان حضور داشتند که در پایان تیم‌های رومانی، مجارستان و ایتالیا به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی در مورد مسابقات آینده یادآور شد: از سال 2017، سیکل جدید آغاز می‌شود و بر اساس تقویم فدراسیون جهانی، برای قضاوت در مسابقات و رویدادهای بین‌المللی آینده برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

گفتنی است: این دوره داوری که مدرسی آن را میرل گانزیل رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی بر عهده داشت، 26 نفر از داوران بین‌المللی کشورهای تایلند، اندونزی، بلغارستان، کامبوج، مالزی، ویتنام و فیلیپین حضور داشتند که پس از انجام آزمون الهام صانعی تنها داوری بود که نمره قبولی این آزمون را اخذ کرد.




انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.