369 طرح عمرانی در سفر هیات دولت به آذربایجان غربی افتتاح و 27 طرح مهم نیز کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رییس جمهور دیروز در پایان سفر2 روزه خود به استان آذربایجان غربی در مصاحبه با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه در حوزه های کشاورزی و آب ، در استان های غربی کشور به ویژه آذربایجان غربی سرمایه گذاری عظیمی شده است ، افزود : قرار بر این شد تا 28 هزار هکتار از اراضی آذربایجان غربی به آبیاری تحت فشار مدرن مجهز شود.

روحانی با اشاره به افتتاح پروژه پتروشیمی مهاباد بیان کرد : افتتاح طرح پتروشیمی مهاباد از طرح های مهمی بود که خط تولیدی پتروشیمی غرب کشور را تکمیل تر کرد.

وی افزود: پتروشیمی مهاباد سالانه بیش از 330 هزار تن محصول تولیدی خواهد داشت که امیداوریم دولت موفق شود تا طرح های پایین دستی این خط تولیدی را در آذربایجان غربی تکمیل کند.
رئیس جمهور در ادامه با ابراز خرسندی از روند احیای دریاچه ارومیه گفت : گزارش بسیار خوشحال کننده ای از روند احیای دریاچه ارومیه ارائه شد و دولت یازدهم احیای این دریاچه را در اولین جلسه هیات دولت در دستور کار قرار داده و توانسته اقدام های چشمگیر و قابل لمسی را عملی کند.

روحانی با بیان اینکه دریاچه ارومیه سرشار از منابعی همچون مواد معدنی و نمک است، اظهار داشت : در صورت عدم آسیب رسانی به محیط زیست باید از این منابع خدادادی در راستای افزایش توان اقتصادی بهره گرفت.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.