تبریز؛

انتشار مقاله جدیدعضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ملکان در مجله نیویورک آمریکا

مقاله جدید دکتر شایسته طباطبایی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان در مجله معتبر خارجی چاپ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این مقاله تحت عنوان((ارائه پروتکل جدید مبتنی بر منطق فازی جهت تحمل پذیری خطا در شبکه های موردی سیار)) در شماره سال 2016 مجله springer شهر نیویورک آمریکا منتشر شده است.

وی دارای مدرک دکتری تخصصی سیستم های نرم افزاری از دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران بوده و از سال 1385 بعنوان عضو هیات علمی پایه 8 و بعنوان اولین استادیار در رشته نرم افزار با دانشگاه آزاد اسلامی ملکان همکاری دارد.

استاد طباطبایی تاکنون 2 اختراع با موضوعات (( داروی گیاهی دیابت نوع 2 )) و (( دهان

شویه گیاهی آنتی اسپاتیک و آنتی پلاک)) به نام خود ثبت نموده است.

وی همچنین  13 مقاله در مجلات ISI و معتبر خارجی به چاپ رسانده و تعداد 2 مقاله نیز در همایش های بین المللی و داخلی ارائه نموده است.

همچنین نامبرده تا به حال 2 عنوان کتاب با عناوین((آشنایی با شبیه سازی opnet)) و اصول و مبانی کامیپوتر و کاربرد آن در رشته مدیریت و حسابداری )) چاپ نموده و یک کتاب دیگر تحت عنوان((آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری از تئوری تا نظری)) نیز در دست چاپ دارد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
در پی شکستگی لوله آب شرب و تصفیه شده کوچه آیت الله شیخ حسین نجفی اهری ، آب شرب زیادی با جاری شدن در کوچه به هدر می رود. علیرغم تماس ها و پیگیری مکرر ساکنین با اتفاقات اداره آب و فاضلاب شهرستان اهر تاکنون نسبت به علت و تعمیر آن اقدام نشده است. و جالب اینکه باتوجه به اسراف و هدر رفت و کمبود آب کارگران و اکیپ اداره آب و فاظلاب اهر می فرمایند به شما ربطی ندارد آب زیاد است بگذار هدر برود به شما چه !!!! لطفاً مسئولان رسیدگی کنند.