سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکنون نتوانسته به تعهدات خود در قبال جذب بازیکنان عمل کند.

ویسی سر قول خود ماند؟
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بعد از اینکه تیم فوتبال سپاهان نتوانست اوضاع قمر در عقرب خود را در لیگ پانزدهم بهبود ببخشد و در نقش مدعی تمام عیار ظاهر شود با آوردن عبدالله ویسی به دنبال سامان دهی ساختار خود شد.

گواردیولای وطنی با هزاران وعده و وعید سرمربی سپاهان شد.وی در بدو ورودش به نصف جهان به علت شناختش از اوضاع نا به سامان مالی کارخانه فولاد مبارکه وعده جذب 7 الی 8 بازیکن استقلال خوزستان به مسئولان اصفهانی داد اما گویی این قول و قرار ها تنها در حد شعار و حرف میان ویسی و مدیرعامل سپاهان انجام شد.

سرمربی جدید سپاهان تنها موفق شده موسی کولیبالی را به جمع زرد پوشان اضافه کند و مابقی بازیکنان تیم قهرمان با استقلال خوزستان قرار داد بستند.خسوس دروازه بان مطرح آبی پوشان اهوازی هم سر از تیم گسترش فولاد تبریز در آورد.ایم در شرایطی است که انقلاب ویسی در سپاهان خروج بازیکنان سابق این تیم بوده است.

اگر ویسی خواهان ادامه کار در جمع زرد پوشان اصفهانی است باید تلفیقی از نیروهای جوان و با تجربه را به خدمت بگیرد تا به جنگ رقبا برود چراکه شعار حیا کن رها کن خیلی زود در اصفهان سروده می شود.

یکی از پیشکسوتان سپاهانی که نخواست نامش فاش شود معتقد است ویسی تاکنون به قول های خود در بازار نقل و انتقالات عمل نکرده است.

هرچند فوتبال مخصوص بازیکنان جوان و با آتیه است اما تجربه همیشه بالاتر از علم است انقلاب ویسی در خوزستان با بازیکنان جوان اهوازی جواب داد و آنها بر جام قهرمانی تکیه زدند اما کار در جمع زرد پوشان اصفهانی بسی مشکل تر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار