اراک؛

برگزاری مراسم 14 خرداد در 100 نقطه استان

مراسم 14 خرداد سالگرد ارتحال رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در 100 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می شود .

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک ، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در 100 نقطه شهری و روستایی استان برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام هاشمی گفت: این مراسم در زادگاه و بیت تاریخی امام در شهر خمین با حضور اقشار مردم شریف و انقلابی و جمعی از مسئولین از ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد و در شهر اراک نیز این مراسم از ساعت 11 صبح روز چهاردهم خرداد در مصلای بیت المقدس طی روز چهاردهم خرداد برپا می شود.
وی با اشاره به اعزام 50 مبلغ به مناطق روستایی و مشارکت پرشور هیئات مذهبی در برگزاری شایسته ویژه مراسم سالگرد ارتحال امام راحل افزود: علاوه بر این برای دومین سال متوالی بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، ویژه مراسم بزرگداشت سالگرد امام راحل در تعداد 30 بقعه متبرکه امامزادگان سراسر استان نیز برگزار خواهد شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان محافل انس با قرآن، برپایی نماشگاه های عکس و خوشنویسی و نمایشگاه کتاب از آثار ارزشمند امام راحل، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع وصیتینامه حضرت امام و سبک الگوی زندگی رهبر فقید انقلاب را از دیگر برنامه های جنبی اجرای مراسم در نقاط مختلف استان عنوان کرد.
مسئول کمیته اجرای مراسم 14 و 15 خرداد استان افزود: در راستای ترویج اندیشه و تبیین ابعاد مختلف زندگی پرفروغ امام راحل در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بالغ بر 10 هزار جلد کتاب، یکهزار نسخه نرم افزار چند رسانه ای، 20 هزار بروشور و ویژه نامه تدوین و در بین علاقمندان طی ایام 14 و 15 خرداد در سراسر استان توزیع خواهد شد.
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران معجزه‌ای بزرگ و شگرف در تاریخ معاصر جهان بود که با تدبیر و هدایت خمینی کبیر اتفاق افتاد و هم‌اکنون به درختی تنومند و پرثمر تبدیل گردیده است گفت : این رمز ماندگاری مکتب خمینی کبیر است که امروز پس از گذشت بیش از دو دهه از رحلت آن بزرگ‌مرد با شکستن تمامی حصارهای زمانی و مکانی پیام انقلاب اسلامی را به آن سوی مرزهای سیاسی، جغرافیایی ایران اسلامی رسانده است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، ارتحال ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.