اراک؛

شهرستان خمین در تدارک مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

نشست هماهنگی بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره ) با حضور مدیران شهرستانی در خمین برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک ، در این جلسه امام جمعه خمین گفت: شخصیت امام خمینی (ره) به عنوان یک عالم تاثیر گذار، الگوی علمای جهان اسلام است.

حجت الاسلام حسینی با یادآوری ظرفیت شهر خمین به عنوان زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: امید است با آماده کردن زیرساخت ها و مقدمات میزبانی در 14 و 15 خرداد هرسال، شاهد برگزاری مراسم ارتحال در بیت تاریخی امام (ره ) همزمان با تهران به صورت ملی با حضور یکی از مسئولان قوای سه گانه کشور باشیم.

فرماندار خمین نیز در این نشست گفت: با تمهیدات اندیشیده شده ، همزمان با 14 خرداد سالروز ارتحال جانسوز امام (ره) مراسم مشترک شورای اداری استان مرکزی و شهرستان با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان در محل بیت تاریخی امام( ره ) برگزار خواهد شد.

ساداتی میزبانی از گردان های دانش آموختگان دانشکده افسری استان اصفهان و هزاران نفر از زائران و عزادارن استانهای همجوار را از عمده برنامه های ستاد ارتحال حضرت امام (ره) در خمین خمین عنوان کرد.

فرماندار خمین با اشاره به اینکه امکانات دستگاه های اجرایی شهرستان برای برگزاری باشکوه عزاداری ارتحال ملکوتی آن عزیز سفرکرده ، مهیا شده افزود: با برنامه ریزی انجام شده آئین عبادی سیاسی نماز جمعه 14 خرداد ماه امسال نیز با شرکت اعضای شورای اداری استان مرکزی در مقابل بیت تاریخی حضرت امام راحل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، خمین ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.