دبیرکل مجمع خیرین سلامت گفت: در حال حاضر 60 هزار خیر در حوزه سلامت کشور فعال است که نقش مهمی در فعالیت های خیرخواهانه و ارتقای سلامت جامعه دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید رضا نیری، در حاشیه افتتاح طرح های خیری حوزه بهداشت چهارمحال و بختیاری افزود: هم اکنون 220 مجمع خیرین سلامت در سطح کشور فعال است که توسعه این مجمع ها از مهمترین برنامه های سالجاری است.

وی افزود: فعالیت و مشارکت خیرین در عرصه سلامت، با توجه به اهمیت آن در زمینه درمان بیماری ها و نجات جان انسان ها، مصداق عمل صالح و صدقه جاریه و دارای اهمیت بالایی است.

نیری، از مردم خواست: به شکرانه نعمت سلامتی، تلاش جدی تری در این زمینه داشته باشند تا شاهد تحولات اساسی در ارتقای سطح سلامت باشیم.

وی در ادامه از بهره برداری 21 طرح حوزه سلامت با مشارکت خیرین، و با حضور وزیر بهداشت، خیران و مسئولان استانی، در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: برای ساخت و تجهیز این تعداد طرح، 70 میلیارد ریال از سوی خیرین سلامت استان هزینه شده است.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور افزود: عملیات اجرایی 11 طرح سلامت با مساحت 9 هزار و 650 متر مربع با مشارکت خیرین هم در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

نیری اضافه کرد: هم اکنون عملیات ساخت 12 طرح با 24 هزار و 493 متر مربع زیربنا نیز با مشارکت خیران سلامت در حال اجراست.

به گفته وی؛ هم اکنون 75 خیر فعال حوزه سلامت در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است.

در آیینی با حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و سید رضا نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، و مسئولان استانی در شهرکرد، از 70 خیر فعال بخش سلامت چهارمحال و بختیاری تقدیر شد.

گفتنی است: مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری فعالیت رسمی خود را از سال 1386 آغاز کرد و هم اینک دو مجمع خیرین سلامت در شهرکرد و بروجن فعال است.

تاکنون 120 باب واحد بهداشتی، ‌درمانی‌، اداری و آموزشی با مشارکت خیرین در این استان ساخته شده است.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار