مجمع خیرین سلامت در شهرستان بن تشکیل شد.

تشکیل مجمع خیرین سلامت در شهرستان بن
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ عباس قادری رئیس مجمع خیرین سلامت استان چهارمحال و بختیاری از آغاز به کار مجمع خیرین سلامت در شهرستان بن خبر داد.

وی گفت: اولین جلسه این مجمع روز گذشته یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵ با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در شهر بن تشکیل شد.

قادری افزود: انتخاب رئیس و اعضای این مجمع به جلسه بعدی در اواخر فروردین ۹۶ موکول گردید.
 
به گفته وی؛ هم اکنون مجمع خیرین سلامت در ۶ شهرستان چهارمحال و بختیاری شامل شهرکرد، لردگان، بروجن، فارسان، کیار و بن راه اندازی و فعال شده است.
 
بن از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری با بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر بن) در فاصله ۲۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.
 
مجمع خیرین سلامت کشور به عنوان یک سازمان مردم نهاد در پی توصیه و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در آبان ماه سال ۱۳۸۵ در دیدار مسئولان و جمعی از خیرین استان فارس بر واگذاری امور سلامت مردم به مردم تشکیل و فعالیت رسمی خود را از ۱۹ دی ماه ۱۳۸۸ با هدف شناسایی و ساماندهی خیرین فعال و برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و خیرین و هدایت آن به اولویت‌های ملی در حوزه بهداشت و درمان و ارتقای سلامت جامعه آغاز کرد.
 
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار