همزمان با برگزاری نشست به اصطلاح صلح در پاریس؛

گروه های مبارز فلسطینی به طرح «صلح» فرانسه واکنش نشان دادند

گروههای مبارز فلسطینی در بیانیه ای مشترک، اعلام کردند طرح فرانسه، اصول ملی فلسطینی‌ها را نقض می‌کند.

گروه های مبارز فلسطینی به طرح «صلح» فرانسه واکنش نشان دادندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، جنبش های حماس، جهاد اسلامی، جبهه خلق برای آزادی فلسطین و جبهه دموکراتیک با صدور بیانیه مشترکی تاکید کردند طرح فرانسه برای صلح در خاورمیانه اصول ملی فلسطینی ها را نقض می کند و هدف از آن بازگشت به مذاکرات بیهوده است.

در همین حال، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین «ساف»، تاکید کرد تشکیلات خودگردان در صورت شکست نشست پاریس، گزینه هایی را در برابر رژیم صهیونیستی در نظر دارد. 

احمد مجدلانی گفت: سران تشکیلات خودگردان در صورت شکست نشست امروز در پاریس، انتخاب گزینه ها و برداشتن گام هایی را بررسی خواهند کرد. 

وی همچنین در دیدار با نماینده دولت کانادا افزود: دولت کانادا به ویژه پس از انتخابات اخیر در این کشور باید سیاست های خود را در برابر مسئله فلسطین تغییر دهد و نقش مثبتی برای پیشبرد صلح در منطقه ایفا کند.

این مقام ساف گفت: کابینه اشغالگران به یک دولت فاشیستی تبدیل شده است و تلاش می کند توهم صلح را به عده ای در منطقه بفروشد. 

وی خاطر نشان کرد: کابینه نژادپرست اسرائیل هیچ برنامه ای برای صلح ندارد و پیوستن آویگدور لیبرمن به دولت این رژیم نشانه ای از تشدید افراط گرایی و تروریسم سازماندهی شده ضد ملت فلسطین است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار