رییس سازمان مدارس غیردولتی گفت: مدارس باید در کنار فعالیت‌های آموزشی به فعالیت‌های پرورشی نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

مرضیه گرد معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص کیفیت بخشی به مدارس غیردولتی در سال تحصیلی پیش رو گفت: در این خصوص سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین ادارات کل آموزش و پرورش، مدیران سازمان مشارکت‌های مردمی و موسسان مدارس غیردولتی منعقد شد.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه مدارسی که سطح فعالیت آنها پایین‌تر از حد انتظار مدارس غیردولتی بود مبلغ شهریه‌ای کمتر را اعلام کردیم و انتظار داریم شاهد ترقی چنین مدارسی باشیم.

گرد عنوان کرد: علاوه بر توجه به فعالیت‌های آموزشی در حوزه کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پژوهشی نیز اقداماتی در دست اجرا داریم و در این راستا مستنداتی از سوی مدارس غیردولتی به ما ارائه شد.

رییس سازمان مدارس غیردولتی اظهار کرد: کلیه مدارس غیردولتی موظفند همانند مدارس دولتی به فعالیت‌های پرورشی بپردازند و در این زمینه طرح‌های خوبی نظیر یک صفحه با قرآن و موارد دیگری از این شکل از طرف مسئولان پرورشی مدارس غیردولتی ارائه شده است.

گرد با اشاره به اینکه انتظار داریم تمامی مدارس توجه خود را به فعالیت‌های پرورشی معطوف کنند، گفت: پتانسیل خوبی برای اجرای چنین برنامه‌هایی در مدارس غیردولتی وجود دارد همچنین در آینده‌ای نزدیک همکاری‌هایی با نهادهای مربوط به فعالیت‌های پرورشی از طرف مدارس غیردولتی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار