مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان گفت :بیش از 135روستای استان کرمان را تا پایان سال از نظر آب تأمین کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه حبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفار استان کرمان؛ علی رشیدیدر دومین جلسه شورای مدیران آبفار استان با اشاره به ناپایداری منابع تأمین آب روستاهای استان به‌ عنوان یکی از معضلات این شرکت، افزود: در حال حاضر900 روستا در سطح استان کرمان با تانکر آبرسانی می‌شود، هرچند برخی روستاها با کمبود آب مواجه هستند.

وی همچنین از وجود 240 روستای خودگردان در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این روستاها تحویل دهیاری‌ها و شوراها اداره می‌شوند.

رشیدی تصریح کرد: بیش از 101 میلیارد توماناعتباراز محل صندوق توسعه ملی نیز برای آبرسانی در این استان در نظر گرفته شده است که با دریافت این اعتبار بتوانیم 35 مجتمع آبرسانی را تکمیل کنیم.

وی از 900 انشعاب غیر مجاز در سال گذشته در این استان خبرداد و گفت:یکی از بزرگ ‌ترین مشکلات شرکت بحث انشعابات غیرمجاز است .

رشیدی با بیان اینکه غیر از تأمین آب شرب مردم تأمین آب کشاورزی هم برعهده این شرکت است و در برخی روستائیان به‌علت نبود آبیاری درختان خود را از انشعابات غیرمجاز انجام می‌دهند ، افزود:این انشعابات غیر مجازدر شرق و جنوب بیشتر مشاهده شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آبرسانی ، روستا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.