مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی ایلام از ساخت 10 باب کتابخانه عمومی توسط بنیاد برکت در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مراد جلیلیان اعلام کرد: ارمغان بزرگ مقام معظم رهبری در آستانه 14 خرداد جهشی چشمگیر در حوزه کتاب و کتابخوانی در ایلام داد.
جلیلیان اضافه کرد: در جریان سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و مدیرعامل بنیاد برکت به استان ایلام و در راستای محرومیت زدایی و عمل کردن به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسترش و توسعه کتاب و مطالعه ساخت 10 باب کتابخانه عمومی را در مناطق محروم متقبل شدند.
وی افزود: در طول سال گذشته این نهاد فرهنگی به همت خیرین، شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداران زمین به مقدار مناسب جهت احداث کتابخانه های عمومی در مرکز شهرستان ها و روستاهای بالای 2 هزار نفر جمعیت تهیه کرده و اینک در آستانه این اتفاق فرهنگی بی نظیر آمادگی خود را جهت همکاری تسریع در روند شروع ساخت این تعداد کتابخانه عمومی استان اعلام کرده است.
جلیلیان اظهار کرد: استان ایلام دارای 28 باب کتابخانه عمومی نهادی ، 2 باب کتابخانه روستایی ، 10 کتابخانه عمومی در دست ساخت از محل اعتبارات استانی ، 12 باب کتابخانه روستایی در دست اقدام است و طی یکسال گذشته 15 قطعه زمین جهت احداث کتابخانه های عمومی توسط مردم و خیرین اهدا شده است.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.