محمدی گفت: صرفه جویی و مصرف بهینه آب زمینه‌ساز عبور بدون قطعی‌ از تابستان گرم امسال است.

محمدی گفت: از تمامی مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان درخواست داریم که به موضوع "صرفه‌جویی ۱۰ درصدی مصرف آب" برای گذر بدون مشکل و نگرانی از تابستان گرم پیش‌رو توجه کنند.

وی افزود: براساس دستورالعمل‌های تعیین شده، مشترکان پرمصرفی که مصارف خود را به زیر الگوی مصرف برسانند، به ازای هر متر مکعب مصرف کمتر از الگوی تعیین‌شده، جایزه خوش‌مصرفی به صورت بستانکاری در قبوض آنان لحاظ می‌شود.

محمدی الگوی مصرف ماهانه آب در ایلام را ۱۶ متر مکعب برای هر خانوار اعلام کرد و یادآور شد: بر اساس بخشنامه‌ها و تعرفه‌های آب و خدمات دفع فاضلاب ابلاغی وزارت نیرو به مشترکان خانگی که مصرف آب آن‌ها در حد الگویی مصرف و پایین‌تر از آن باشد و مصرف آب خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند به میزان کاهش مصرف آب نسبت به الگویی مصرف یا مصرف دوره مشابه سال قبل( هر کدام کمتر) پاداش صرفه‌جویی در صورتحساب اعمال می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: رعایت مصرف بهینه از سوی شهروندان بسیار در این زمینه مؤثر خواهد بود و ما انتظار نداریم کسی از الگوهای تعیین شده کمتر مصرف کند.

محمدی خاطرنشان کرد: تشویق‌هایی که قانون‌گذار برای مشترکانی که کمتر از الگوی تعیین شده مصرف کنند اختصاص داده خواهد شد، اما رعایت الگو نیز برای کمک به تامین آب مورد نیاز بسیار اثر گذار است.

برچسب ها: مصرف آب ، کم آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.