تغییر مراکز علمی کاربردی متناسب با نیاز شغلی هر منطقه

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دانشگاه به دلیل تقاضا محور بودن متناسب با نیاز شغلی هر منطقه تغییر می‌کند تا سطح کیفیت آموزش در مناطق دیگر افزایش یابد.

محمد اخباری رییس دانشگاه جامع علمي کاربردی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به کاهش دانشجویان برخی از مراکز این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی تقاضا محور است و بر اساس نیاز بازار و اجتماع دانشجو می‌پذیرد و هرچه قدر کسب و کار رونق داشته باشد این دانشگاه نیروی بیشتری را در جهت  آموزش کارهای خدماتی، صنعتی و هنری جذب می کند. 

وی ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی بر اساس مهارت‌های آموزشی دانشجویان را تربیت می کند و هرچه نیاز بازار در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، خدماتی و هنری افزایش یابد با الطبع مراکز علمی کاربردی دانشجویان بیشتری را جذب می کند.

رییس دانشگاه جامع  علمي کاربردی در خصوص ایجاد عدالت آموزشی این دانشگاه در کل کشور گفت: ضریب جذب دانشجو در کل کشور یک است تا تحصیل دانشجویان و میزان کیفیت آموزش در تهران تا شهرستان سرباز به یک تعادل برسد.

اخباری تاکید کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی با توجه به نیازهای شغلی هر منطقه مراکز خود را تاسیس و اقدام به جذب دانشجو بر اساس ضوابط و شرایط ابلاغی بوسیله وزارت علوم می کند و اگر نیاز شغلی منطقه ای در رشته های مختلف برطرف شد آن واحد جمع می شود.

وی یاد آور شد: جذب دانشجو از ترم مهر 94 تاکنون مناسب بوده و دانشگاه علمی کاربردی سعی در افزایش توانمندی‌ها و کیفیت آموزش دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار