رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دانشگاه مهارت های خود را در زمینه فناوری های روز دنیا به دانشجویان آموزش می دهد.

محمد اخباری رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تشریح برنامه های آموزش محور این دانشگاه اظهار داشت: ، این دانشگاه تقاضا محور بوده و بر اساس نیاز شغلی بازار در هر منطقه اقدام به برنامه ریزی در جهت آموزش مهارت های مختلف می کند.

وی ادامه داد: ایجاد رشته در دانشگاه جامع علمی کاربردی، براساس آمایش سرزمین و جهت‌گیری های شغلی،نیازهای بومی ،اقتصادی و موضوعاتی که در واحدهای استانی مطرح است صورت می‌گیرد که پس از بررسی در کمیته اشتغال استان جمع بندی، تدوین و ارائه می شود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی درخصوص جذب چگونگی جذب استادان این دانشگاه گفت: هیات علمی در دانشگاه علمی کاربردی وجود ندارد و به همین منظور برای جذب مدرس اولویت ما مدرسین خبره است کسانی که در صنعت سالهاست تجربه کاری دارند و حداقل مدرک لیسانس را داشته باشند می توانند جهت تدریس مشغول به کار شوند.

 اخباری یاد آور شد: دانشگاه علمی کاربردی برای بهبود کیفیت آموزش در سال تحصیلی جدید برنامه های مهارتی خود را با توجه به نیاز بازار اقتصادی به روز می کند تا از فناوری دنیا عقب نماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.