رئیس اتاق اصناف استان مرکزی از اعمال نظارت جدی بر قیمت اقلام پرمصرف ماه رمضان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جمشید زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: گشت های بازرسی برای نظارت بر قیمت اقلام مورد نیاز و پرمصرف مردم در ماه مبارک رمضان ساماندهی شده تا ضمن کنترل بازار، با واحدهای صنفی خاطی برخورد شود.
وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده در سال جاری کمبودی در سطح بازار استان وجود ندارد و اقلام پرمصرف در ماه رمضان با قیمت مناسب در دسترس مردم استان قرار دارد و شهروندان برای تهیه اقلام مورد نیاز هیچگونه نگرانی نداشته باشند.
وی بیان داشت: به دلیل آرام بودن بازار عرضه و تقاضا و فراوانی اقلام مورد نیاز مردم در سطح استان، در بخش تهیه و تنظیم بازار نیازی به برگزاری نمایشگاه نبود و شهروندان می توانند موادغذایی مورد نیاز را از بازار تهیه کنند.
زند ادامه داد : طی رایزنی با اتحادیه قصاب ها از ابتدای ماه مبارک رمضان قیمت گوشت گوسفند کیلویی دو هزار تومان کمتر نسبت به ماه قبل عرضه شده، مرغ منجمد کیلویی پنج هزار تومان و مرغ گرم نیز با قیمت هر کیلو شش هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه می شود.
رئیس اتاق اصناف استان مرکزی یادآور شد: قیمت مرغ نیز به طور روزانه اعلام می شود و فروشندگان موظف هستند قیمت های تعیین شده را در محل کسب خود نصب کنند.
زند گفت: شکر نیز با قیمت هر کیلو کمتر از دو هزار و ۶۰۰ تومان و انواع شیرینی نیز با قیمت سال گذشته عرضه می شود.
رئیس اتاق اصناف استان مرکزی با تاکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان هیچگونه افزایش قیمت نداریم بلکه در برخی اقلام نیز کاهش قیمت وجود دارد، افزود: شماره تلفن های ۳۸۲۰ و ۱۲۴ نیز آماده پاسخگویی و رسیدگی به شکایات شهروندان در زمینه تخلفات صنفی و گرانفروشی است.
انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، اصناف ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار