در نخستین روز کاری آجرلو ، با مدیران سابق تراکتور نشستی برگزار کرد.

جلسه آجرلو با مدیران سابق تراکتور / رخصت مدیر عامل از امام جمعه تبریزبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، مصطفی آجرلو در نخستین روز کار خود در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از اتمام جلسه با کادر اجرایی و لیدرهای تیم به دیدار نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز رفت.

آجرلو در این دیدار از آیت الله شبستری برای تصدی گری پست مدیر عاملی تیم رخصت گرفت .

خبر دیگر اینکه آجرلو امروز نیز با جمشید نظمی مدیر عامل سابق تیم دیدار کرد .هدف از این دیدار رایزنی در باره مسائل باشگاه تراکتورسازی بود.

آجرلو همچنین در ادامه نشستی را با  مدیران سابق تراکتورسازی برگزار کرد. وی  از جمشید نظمی مدیر عامل سابق تراکتور که هم اکنون سمت مدیرکل استان آذربایجان شرقی را به عهده دارد دعوت کرد.

سعید عباسی نیز از دومین دعوت شدگان بود .عباسی مدیر سابق تراکتور سازی در لیگ پانزدهم بود که با استعفای وی آجرلو سرکار آمد.

محمد حسین جعفری نیز که در شورای شهر حضور دارد  از دیگر حاضران جلسه بود.

این جلسات به هدف ارائه راهکار مناسب جهت موفقیت تیم فوتبال تراکتورسازی در لیگ پیش رو برگزار شد.



* دیدار خطیبی با آجرلو

در نخستین روز کاری مصطفی آجرلو مدیر عامل تیم فوتبال تراکتورسازی نشست ها و دیدارهایی برگزارشد. رسول خطیبی ، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی که به تازگی لیگ برتری شده بود ، به دیدار مصطفی آجرلو رفت. 

مدیر عامل تیم فوتبال تراکتورسازی امروز واردشهر تبریز شده بود. و مورد استقبال مردم تبریز قرار گرفته بود .

خبر دیگر اینکه باشگاه تراکتورسازی در راستای تلاش برای حفظ بازیکنان خود درنظر دارد وارد مذاکره شود. از جمله بازیکنان که می توان به آن پرداخت محمد ایران پوریان است که به زودی باشگاه خواهان حفظ وی است . 

تراکتورسازان همچنان به دنبال جذب امید ابراهیمی هافبک تیم فوتبال استقلال تهران هستند . البته باید دید که سرانجام این تیم چه بازیکنانی را جذب می کند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
ماشا الله سردار خیلی فعال و با قدرت
آخرین اخبار