با تلاش مامورین پاسگاه محیط بانی سهرین چهار فرد متخلف در حین شکارآهو در منطقه حفاظت شده سرخ آباد ( دشت آهوان سهرین) ، شناسایی وپس از تعقیب گریز نیم ساعته دستگیر وبه مراجع قضایی معرفی شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرکل محیط زیست استان زنجان افزود: محیط بانان پاسگاه محیط بانی سهرین در حین گشت وکنترل در منطقه به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شده و قصد توقف وبازرسی خودرو داشتند که پس از اعلام ایست از سوی مامورین منطقه متخلفین از محل متواری شدند.

سیدرضا  موسوی گفت:پس از نیم ساعت تعقیب وگریز خودروی متخلف متوقف و مامورین اقدام به بازدید خودرو کردند.

این مقام مسئول ادامه داد:متخلفین در حین تعقیب و گریز اسلحه خود را از داخل خودرو به بیرون پرتاپ نموده بودند که پس از توقف ماشین توسط محیط بانان کشف ضبط گردید.

مدیر کل حفاظت محیط زیست زنجان با بیان اینکه متخلفین توصیه های ما را جدی گرفته واز انجام تخلفات شکارو صید پرهیز نمایند خاطر نشان کرد:در غیر این صورت با آنها برابر قانون برخورد لازم انجام خواهد شد.

وی افزود: از دوستداران محیط زیست انتظار داریم در صورت مشاهده تخلفات شکار وصید به نزدیکترین واحد محیط زیست و یا از طریق شماره تلفن های 3-3354100 و33554001 اطلاع دهند تا در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: دستگیری ، شکار ، آهو ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.