رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : روابط عمومی واحدهای دانشگاهی در تبیین مواضع و فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی و انتقال حقایق این دانشگاه نقش مؤثر دارند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛دکتر یداله رجائی با اشاره به برگزاری همایش مدیران روابط عمومی واحد های دانشگاهی گفت : روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نقطه اتصال دانشگاه با جامعه و بدنه سیستم است و معتقدم وظیفه روابط عمومی تنها انتقال اخبار و رویدادهای دانشگاه به افکار عمومی و مخاطبان نیست بلکه تبیین حقایق واحدهای دانشگاهی از مهمترین وظایف روابط عمومی هاست .

وی با اشاره به سخنان دکترحمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر حمایت جدی واحدهای دانشگاهی از روابط عمومی ها گفت : شرایط ایجاب می کند تقویت روابط عمومی از حیث نیروی انسانی ، تجهیزات و چارت سازمانی مورد توجه و بازنگری قرار گیرد و ما به عنوان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان برای اجرایی کردن این مطالبه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد .

وی اضافه کرد : باتوجه به دسترسی روابط عمومی ها به اطلاعات درون سیستم و بیرون از سیستم لازم است همین اطلاعات مورد توجه و تجزیه و تحلیل قرار گیرد و نقاط ضعف و قوت شناسایی شوند و متناسب با آنها برای توسعه دانشگاه برنامه ریزی شود .

دبیرهیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به گستردگی فعالیت ها در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت : دانشگاه آزاد اسلامی در کشور بزرگترین مجموعه آموزش عالی و به تبع آن واحدهای دانشگاهی در هر استان هم بزرگترین مجموعه در هراستان هستند و همین گسترگی واحدها توان مضاعفی برای انتقال بخشی از فعالیت های دانشگاه به بدنه جامعه دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان اضافه کرد : مراسم محوری مهمترین آفت و چالش پیش روی روابط عمومی ها محسوب میگردد در حالی که رسالت روابط عمومی فراتر از کارهای روزمره و ماموریت های روزانه است.

دکتر یداله رجائی برلزوم تغییر در ساختار و روش کار در روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت : چارت تشکیلاتی و ساختار روابط عمومی در واحدهای دانشگاهی با توجه به تغییرات اجتماعی و فرهنگی جامعه و تغییر و تنوع در مطالبات مخاطبان و ذینفعان لازم است تغییر نماید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : تشکیل شورای روابط عمومی ، حضور مدیران روابط عمومی در جلسات شورای اداری ، شورای فرهنگی مورد توجه بوده است وبرای توسعه و تعمیق فعالیت روابط عمومی ها و اثربخشی آنها در چارت تشکیلاتی ، نیری انسانی و تجهیزات نوین تجدید نظر خواهد شد.



انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.