رئیس بیمارستان امام حسین(ع) از دریافت گواهینامه درجه‌یک عالی ارزشیابی برای سومین بار توسط این بیمارستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، عبدالرزاق کمالی اردکانی گفت: این رتبه علمی بعد از بازدید و ارزیابی بخش‌های این بیمارستان توسط کارشناسان وزارت بهداشت و نیروهای مسلح برای سومین بار به این بیمارستان تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه بیمارستان امام حسین(ع) به عنوان تنها بیمارستان منطقه‌ای در شمال شرق کشور شناخته‌ شده است افزود: این بیمارستان در سال 1364 ساخته شده است و هم‌اکنون دارای 127 تخت در بخش‌های مختلف و همچنین کلیه الزامات استاندارد جهانی در آن لحاظ شده است.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) با اشاره به اینکه بخش‌هایی همچون اورژانس، درمانگاه‌های تخصصی، و فوق تخصصی، اتاق عمل، آندوسکوپی، پاراکلینیک و آزمایشگاه در این مرکز تعبیه شده است، ادامه داد : این بیمارستان با دارا بودن بخش ام آر ای جزو هفت بیمارستان استان است که دارای این فناوری درمانی هستند.

کمالی افزود: در قسمت‌هایی همچون سایت پذیرش، نمازخانه، آمفی‌تئاتر و سلف‌سرویس بازسازی صورت گرفته است و نمایی جدید و در خور یک مرکز درمانی برای این بیمارستان طراحی شده است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان عناوین زیادی از لوح‌های استاندارد و افتخار را در طول سال‌های فعالیتش به عنوان بیمارستان نمونه کسب کرده است، گفت: این بیمارستان با دارا بودن 62 پزشک عمومی، 142 پزشک متخصص و هشت پزشک فوق تخصص به ارائه خدمات به بیماران عزیز و مراجعان می‌پردازد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.