مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 20 اکیپ ثابت و سیار برای نظارت و بازرسی بر مراکز عرضه مواد غذایی در استان مستقر خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ بدالله بهمنش افزود :  به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح نظارت و بازرسی از مراکز توزیع مواد غذایی در استان از سوی اداره‌کل دامپزشکی اجرا می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات صورت گرفته در این زمینه اشاره و افزود: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان آغاز می‌شود.

وی گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان عرضه و تقاضا افزایش پیدا می‌کند و بر این اساس طرح نظارت بر مراکز توزیع این مواد تشدید می‌یابد.

بهمنش تصریح کرد: در این طرح همه مراکز توزیع و عرضه مواد خام لبنی، ناوگان حمل و نقل، کارگاه‌های بسته‌بندی مواد و سرخانه‌ها از سوی کارشناسان ما مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

این مسؤول با بیان این‌که این بازرسی‌ها در دو شیفت صبح و عصر است، عنوان کرد: با همکاری دیگر دستگاه‌ها مانند تعزیرات و مرکز بهداشت تعداد 20 اکیپ ثابت و سیار در استان آماده بازرسی و نظارت بر این مراکز هستند.

بهمنش با بیان این‌که مردم باید در این زمینه با دامپزشکی استان همکاری لازم را داشته باشند و همچنین سامانه مردمی 1512 دامپزشکی استان آماده پاسخگویی است، خاطرنشان کرد: شهروندان مواد مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه و در صورت مشاهد تخلف بهداشتی دامپزشکی را در جریان قرار دهند.

انتهای پیام / ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.