دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: 38 درصد از کلاس‌های آموزشی استان تهران نیاز به بهسازی و مقاوم سازی دارند.

38درصد از کلاس‌های آموزشی استان تهران نیاز به بهسازی و مقاوم سازی دارند
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا کمرئی دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نخستین جلسه شورای اداری استان تهران که صبح امروز(دوشنبه) در سالن جلسات عمومی استانداری تهران برگزارشد با اشاره به اینکه نزدیک به 850هزار دانش آموز در شهرستان‌های استان تهران مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: سال گذشته 22 هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی استان اضافه شد و هم اکنون شهر تهران 1میلیون و 200هزار جمعیت دانش آموزی دارد.

وی افزود: علی رغم اینکه ما با برخی از استان‌ها به لحاظ جمعیت دانش ‌آموزی برابری می‌کنیم، اما از لحاظ محرومیت بسیار بالا هستیم که این محرومیت در استان اصفهان بسیار مشهود است.

کمرئی تصریح کرد: مقام معظم رهبری علاوه بر تأکید بر امور اقتصادی مسئله فرهنگ را نیز بسیار مهم قلم داد کرده‌اند که این توجه بسیار هوشمندانه است و ما را هم در ایجاد این امر متمرکز می‌کند.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به برخی از شاخصه‌های کلیدی در آموزش و پرورش اشاره و گفت: بیان کمبودها و کاستی‌ها در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان به این معنا نیست که آموزش و پرورش با مشکل مواجه بوده و یا حالتی بازدارنده در انجام فعالیت‌های خود داشته است.

وی بیان کرد: تعداد کلاس‌های فیزیکی استان تهران 20هزار و 118عدد، کلاس‌های غیر مقاوم 2هزار و 944عدد، کلاس‌هایی که نیاز به مقاوم سازی دارند 7هزار و 843عدد و جمع کلاس‌های غیر استاندارد 10هزار و 787 عدد است وباید گفت که 38درصد از کلاس‌های آموزشی استان تهران نیاز به بهسازی و مقاوم سازی دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار