مدیرکل تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از رشد از رشد 300 درصدی رشته های تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی لرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛دکتر فرهادی در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشکده پرستاری و فوریت‌های پزشکی شهرستان پلدختر گفت: رشد 300 درصدی تحصیلات تکمیلی این دانشگاه با افزایش رشته ها به 10 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، افزایش رشته‌های دستیاری تخصصی از یک رشته در سال 90 به 4 رشته در دوسال گذشته، راه‌اندازی دانشکده‌های دندانپزشکی و داروسازی،محقق شد.

وی افزود: در حال حاضر 114 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و بیش از 3 هزار دانشجو در بیش از 30 رشته مقطع تحصیلی مختلف در 9 دانشکده و یک مجتمع آموزشی عالی سلامت در لرستان مشغول به تحصیل هستند و تلاش خواهیم کرد که تعداد رشته‌های تحصیلات تکمیلی را از 10 رشته موجود به 19 رشته تا پایان سالجاری افزایش دهیم.

مدیرکل تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تأکید کرد: دانشکده پرستاری و فوریت‌های پلدختر که هم اکنون دارای 188 دانشجو در سه رشته بوده، یکی از دانشکده‌های اقماری دانشگاه است که باید توسعه پیدا کند و همت و حمایت مسئولان می‌تواند در این مسیر کارگشا باشد.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.