مدیر کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: کودکان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی یاد و خاطره‌ رهبر کبیر انقلاب و یاران ایشان را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حسن معزی افزود: در سالروز بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد مرکز فرهنگی‌هنری شماره‌ یک ایرانشهر ویژه‌برنامه‌ خود را با معرفی شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد.

وی گفت: این مرکز پس از آن به معرفی وقایع قیام پانزدهم خرداد پرداخت و در کارگاه ادبی از اعضا خواست دل‌نوشته‌های خود را برای رهبر انقلابشان بنویسند، همچنین معرفی کتاب و قصه‌گویی برنامه‌های بعدی این مرکز برای اعضای دختر و پسر بود.
مدیر کانونهای استان تصریح کرد: این مرکز نیز با حضور بر مزار شهدای شهر و ادای احترام به مقام آنان یاد و خاطره‌ شهدا و امام شهیدان را گرامی داشت و برای آنان طلب رستگاری و سعادت کرد.
وی تاکید کرد:معرفی شخصیت امام خمینی(ره)و شهید موحدی، اولین شهید دفاع مقدس شهر  بزمان، و هم‌چنین معرفی وقایع خونین 15 خرداد از دیگر بخش‌های برنامه‌ مرکز بزمان برای اعضا بود.
معزی از برپایی کارگاه نقاشی با موضوع امام خمینی(ره) در بمپور خبر داد و عنوان کرد: مرکز فرهنگی‌هنری بمپور نیز با برپایی یک کارگاه نقاشی به مقام والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ادای احترام کرد و اعضا در این کارگاه با خلق آثار هنری یاد امام را زنده نگه داشتند.
انتهای یپام/گ
برچسب ها: کارگه ، نقاشی ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار