رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار و بازرسی ویژه در ماه مبارک رمضان در سطح این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛محمود معظم زاده افزود: 10 اکیپ از بازرسان همراه با 15 ناظر افتخاری، نظارت بر میادین و اصناف سطح شهر، بخش ها و روستاهای شهرستان ایرانشهر را در این طرح بر عهد دارند.

وی گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای انواع مواد پروتئینی، خرما، سبزیجات، شیرینی های مرسوم از جمله زولبیا و بامیه، اقلام لبنی و مواد غذایی در ماه مبارک رمضان بازرسان بر عرضه این اقلام نظارت دارند و با گرانفروشان برخورد می کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر با بیان اینکه مردم بهترین ناظران در بازار هستند، افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت کالا، کم فروشی و یا عدم ارائه فاکتور گزارش خود را به شماره تلفن 124 خبر دهند.

محمود زاده بیان کرد: طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان با هدف تعادل عرضه و تقاضا، تنظیم بازار و تامین مایحتاج عمومی مردم و جلوگیری ازهر گونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت ها و برخورد با سوء استفاده های احتمالی افراد سودجو و فرصت طلب اجرا می شود.

وی ضمن توصیه به دست اندرکاران بازار و صاحبان واحدهای صنفی بر رعایت قوانین نظام صنفی و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان تاکید کرد و گفت: با متخلفان طبق قانون برخورد می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار