هفته هشتم لیگ دسته دوم با برتری ایساتیس در خانه پیگیری شد تا این تیم خود را به عنوان مدعی معرفی کند و زابلی ها با پیروزی مقابل زاهدان در رده دوم جای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته هشتم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه چهار این رقابت ها برگزار شد

آرمان صدرا شیراز ۲ – ۱ عباس نژاد اقلید

جدال آرمان صدرا و شهیدان عباس نژاد اقلید در شیراز و در سالن ابوالفتحی این شهر برگزار شد. دربی استان فارسی ها که با جدال حساس و پر تلاطم در حالی برگزار شد که صدرا با تلاشی روزاقزون خود علیرغم اینکه در این بازی موقعیت های دو تیم تقریبا یکسان بود؛ اما صدرا با استفاده از امتیاز میزبانی به برتری دو بر بک رسید تا فاصله خود را از تیم های بالا سری کم کند و امیدوار باشد به ادامه بازی ها و تیم اقلید با این شکست که بازی شش امتیازی برای دو تیم محسوب می شد؛ روی خط قرمز همراه با تیم سیستان بلوچستان جرکت کند.

هامون. س زابل ۵ – ۱ سن سون زاهدان

دربی سیستانی ها در میان زابل و زاهدان با اداره بازی توسط تیم زابلی آغاز شد و در نهایت بازی با برتری پنج بر یک هامون زابل به اتمام رسید تا زابل به رده دوم برسد و سن سون همچنان روی خط قرمز حرکت کند.

زابل با سیزده امتیاز در رده دوم و زاهدان با هشت امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

ایساتیس یزد ۶ – ۴ پاسارگاد شهرکرد

جدال ایساتیس و پاسارگاد در سالن شاهدیه یزد در حالی برگزار شد که برتری هر کدام از تیم می توانس آن تیم را مدعی کند. در نیمه نخست پس از کش و قوس های فراوان در بازی دو تیم با نتیجه دو دو بازی را ادامه دادند که در نیمه دوم تیم دیار کویر با به ثمر رساندن چهار گل پیاپی بازی را به سود خود پیش برد و پاسارگادی ها تنها توانستند به دو گل دیگر برسند تا نتیجه نهایی این بازی شش چهار به سود ایساتیس باشد

ایساتیس با این برد با یازده امتیاز در رده سوم جای گرفتند.

مقاومت قرچک از این گروه در این هفته استراحت دارد.


انتهای پیام
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، ایران ، نتیجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار